Merxu on osaliselt eestlaste loodud turvaline ärikeskkond, mis ühendab kontrollitud ostjaid ja müüjaid ning võimaldab neil jõuda otseste kokkulepeteni.
Innovaatiline platvorm vajab ka eristuvat turundust. Pärast esimest kohtumist eemaldasime laualt tüüpilised lahendused ning tulime välja kampaaniaga, mis pakkus huvi nii meile kui ka pani silma särama kliendil.
Kuna tänapäeval liigub paljuski kaup konteineritega, sai valitud reklaamikandjaks just see. Ühtlasi sattus meie kampaania “container crisis” perioodi, mille läbi saime tekitada lisapõnevust, et miks tekkisid just sellised elemendid järsku linnaruumi.
AdGorilla vastutas kogu offline kampaania eest. See hõlmas endas loovjuhtimist, projektijuhtimist, konteinerite hankimist ja logistikat, disaini, ja muud asjaajamist.
Eduka kampaania tulemusena kuuekordistus päevane uute liitujate arv ja viiekordistus kodulehe külastuste hulk.
Suurendame sinu ideede, teenuste või toodete nähtavust.