Millega on tegu?

Merele avatud luksuslik kinnisvarapiirkond

Invego arendatud Luccaranna võlu ei peegeldu kõigest piltidelt, vaid on ka silmaga nähtav. Terves arendusprotsessis on peetud silmas siduda mugavus looduse hüvedega. Kes on seal korra käinud, ei taha enam lahkuda.

meie osa

Aga kui teeks midagi teistmoodi?

Kinnisvaraarendus on suhteliselt konservatiivne valdkond oma reklaamtulpade ja siltidega: “Siia tuleb aastal 202x selline suurepärane maja, tule osta!” – stiilis.

Tavalised monoliitsed ja üksluised reklaamtulbad pole meie teema. Kui aga klient jõudis meieni sooviga teha midagi teistmoodi, läks mõte lendu!

Üllataval kombel pole isegi kinnisvaras eelarve piiramatu. Seetõttu pidime leidma optimaalse võimaluse, kuidas lihtsate vahenditega suure tee äärde saaks võimalikult efektiivne reklaam. Aga võtame veokihaagise ja brändime selle 100% üle, k.a katuse? Me küll pole kursis viimaste satelliitfotodega, kuid parema optikaga peaks antud reklaam olema näha ka kosmosest. Vajadusel saame seda nihutada või isegi linnas ringi sõita!

Lisaks, kuna arendus on Luccaranna, sobivad siia ideaalselt teemasse veel rannapallid ning rannatoolid. Lisaks tavapärastele toolidele ka natuke suuremad, nii umbes 2,5-meetrised. Kui need paigutada outdooris kavalalt ning vahepeal ringi tõsta, kuna need on samamoodi kokkuplakitavad nagu rannatool ikka, püüavad need oma erisuse tõttu oluliselt rohkem tähelepanu kui ükski plakat või tulp seda suudaks.

Alustame koostööd

Suurendame sinu ideede, teenuste või toodete nähtavust.

helista
Tõmba traati!