Peadpööritavaid trikke sooritav Kelly viskas koostöös Eesti tippkokaga poelettidele oma brändiga kohukesed. Maiuspalad jõudsid nii kodumaa kui ka lähiriikide kauplustesse.
Kreatiivse offline´i algus
Midagi nii erilist ei saanud lahendada standardsete toodetega. Võiks öelda, et see oli meie esimene suurem töö kreatiivse offline agentuurina. Meie teha oli kogu ürituse ülesehitus, logistika, müügikorraldus, transport, paigaldus ja tootmine.
“AdGorilla aitas Kelly uue kohukese 2018.alguses turule tuua. Kasutuses olid erilahendused, tegevused ja elevust jagus! Eduka lansseerimise ja kampaaniate tulemusena ületas esimese kuu müük ületas planeeritut üle 3 korra, ehk eestlased sõid KellyBar-e mitu tonni rohkem, kui osati eeldada. Tänagi on AdGorilla KellyBar-le kindel ja kaasamõtlev partner. Oleme koos loonud lahendused üritustele, nagu SimpleSession, Tähtede Mäng, Latitude59, Maijooks, Tallinna Maraton, I Land Sound jm. Plaanime koos, kuhu ja kuidas, sealhulgas aitab AdGorilla tiim korraldada kogu logistika, paigalduse ja müügi.”
Suurendame sinu ideede, teenuste või toodete nähtavust.