CV-Online on üks juhtivaid töö- ja värbamisportaale Baltikumis. Neil on ligi 10 000 aktiivset klienti ning nende varasalves on lausa 90% õnnestunud projekte.
Online kampaaniale lisaväärtus tunnise kohtumisega
Hea näide, et vahepeal tasub kliendile avada oma kaardid. Klient jõudis algselt meieni hoopis teise teemaga, kuid koosolekul, rääkides planeeritavast “Mina tean” online kampaaniast, lisasime kavva täiesti uue offline väljundi. Selle tulemusel viisime olemasoleva idee realiseerimise uuele tasemele. Ideaalne intecreative (integreeritud kreatiivne) turunduse musternäidis!
Tunni ajaga oli meil lisakampaania koos. Selle käigus kasutasime ära efektseid, aga samas maailma kõige lihtsamini paigaldatavaid ning mobiilsemaid LEDGO-valguskaste. Need hakkasid “teatepulgana” rändama ettevõttest ettevõttesse, kuhu kirjutati markeriga justkui lõuendile, miks mina oma tööd armastan.
“Ägedad trükitud kangaga kaetud offline lahendused liikusid "Mina tean" kampaania raames 40 ettevõttes üle Eesti. Täname südamest AdGorilla.ee vägevat tiimi, kes hüppas koheselt meie hullumeelse idee pardale. Meie kampaania emotsionaalne küsimus "Miks Sa teed oma tööd?" sai sellise loovlahenduse näol hoopis teise, lausa palju tugevama mõõtme. PS! Hullumeelsete ja pööraste ideede korral võtta ühendust AdGorilla.ee vinge tiimiga ja nemad aitavad Sul leida lahenduse.”
Suurendame sinu ideede, teenuste või toodete nähtavust.